سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نهان خانه دل
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
حسادت و تملّق روا نیست، جز در جستجوی دانش . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
نویسنده : سینا:: 83/8/17:: 1:18 صبح

سلام دوستای مهربون ...

سر و زر و دل و جانم فدای آن محبوب

 

که حق صحبت و عهد و وفا نگه دارد

 

 من هم از امروز دوست دارم به جرگه ی شما عزیزان وبلاگ نویس بپیوندم ..... دوست دارم که نظرات شما رو هم بدونم ... سعی می کنم حداقل هفته ای یه بار وبلاگم رو با موضوعات جالب به روز کنم ... منتظر نظرات شما عزیزان خواهم ماند ... به امید خدا

 

با تشکر سینا


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

4740:کل بازدید
0:بازدید امروز
1:بازدید دیروز
درباره خودم
نهان خانه دل
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
نهان خانه دل
لوگوی دوستان

لینک دوستان

آنیتا
پیمان و پریچهر
با با عظیمی
مجید

اشتراک